اخبار خارجی

با انگشتی هایی چلیپایی

صعود لیزوسکی به جمع هشت بازیکن برتر جبل الطارق 2021

جک لیزوسکی، شماره ده جهان، پس از آنکه با نتیجه‌ی چهار بر یک آنتونی همیلتون را شکست داد و به جمع هشت بازیکن برتر صعود کرد، گفت امیدوار است امروز «بهترین روز»ش باشد.

جک در حالی که تنها سه راند دیگر باقی مانده، باید در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی به مصاف لو نینگ برود و لیزوسکی بیست‌ونه ساله در پنج فینال رده‌بندی حضور داشته و پیش‌بینی می‌شود فردا به انتظار خود برای کسب عنوان قهرمانی، پایان دهد.
علی‌رغم برخورداری از فصلی قدرتمند شامل حضور در فینال مسابقات گرند پریکس جهانی و مسترز آلمان، جایگاه او به عنوان بخشی از شانزده بازیکن برتر در معرض خطر است.

جک لیزوسکی در دیدار روز گذشته به آسانی و با برک‌های 88، 68، 126 و 65 انتونی همیلتون را پشت سر گذاشت و گفت: احساس خوبی دارم. موقع تماشاکردن بازی‌ها، او یکی از بازیکنان مورد علاقه‌ی من است. به همین دلیل هر وقت قرار است با او روبرو شوم، خوب بازی می‌کنم. شکست دادن فردی مانند آنتونی خیلی حس خوبی دارد.
اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده‌ام و در کنار میز راحتم. این چهارمین بازی متوالی‌ام است که دوربین‌ها با من هستند. به این محیط عادت کرده‌ام و حالا از آن لذت می‌برم. بازی من در جایگاه خوبی قرار دارد.
امروز روز بزرگی است، با سه مسابقه! بهتر است آماده‌ شوم؛ نباید دست‌دست کرد؛ به سرعت شروع می‌شود و به سرعت تمام می‌شود. امیدوارم امروز بازی خوبی‌ کنم و «بهترین روز»م باشد. 🤞

انگشت‌های چلیپایی، حرکتی است که معمولاً برای آرزوی شانس استفاده می‌کنند. گاهی از آن برای التماس کردن نزد خدا به کار می‌برند. این عمل عمدتاً متعلق به مسیحیت می‌باشد و اولین بار زمانی استفاده شد که دو نفر انگشت‌های اشاره‌ی خود را به شکل صلیب (چلیپا) درآوردند. نمایش این ژست توسط کودکان اغلب بهانه‌ای برای گفتن یک دروغ سفید قلمداد می‌شود و عقیده‌ای بر این هست که انگشت‌های چلیپایی، قولِ داده شده را باطل می‌کند.

 

ترجمه حسن سراج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا