اخبار خارجی

رابرتسون استرالیایی گفت:

جلو افتادن از #جو_پری به خاطر بالاترین بریک هم خیلی خوب بود

#نیل_رابرتسون در حالی که #رابی_ویلیامز را با نتیجه‌ی پنج بر دو شکست داد، سه سنچری دیدنی را به ثبت رساند و جای خود را در ترکیب بازیکنان افسانه‌ای نیمه‌نهایی مسابقات #آزاد_انگلیس، به دست آورد.
او امروز به مصاف #مارک_سلبی می‌رود و بعد از او #جان_هیگینز باید با #جاد_ترامپ، مرد شماره یک جهان، بازی کند. این چهار بازیکن باقی‌مانده در میلتون‌کینز، مجموعاً ۸۳ عنوان رده‌بندی در کارنامه خود دارند و همه‌ی آنها سابقه‌ی قهرمانی در #تریپل_کراون شده‌اند.

رابرتسون استرالیایی گفت:
عالی بود و اینگونه بازی‌کردن لذت‌بخش است. من یک فریم سخت را از دست دادم و نتیجه‌ سه بر دو شد؛ این نتیجه می‌توانست نقطه‌ی عطف بازی باشد اما بعد از آن عالی بودم. ضمناً جلو افتادن از #جو_پری به خاطر بالاترین بریک هم خیلی خوب بود. (بالاترین برک مسابقات تا به حال ۱۳۹ توسط جو پری بود که نیل رابرتسون با برک ۱۴۰ دیشب خود جایزه‌ی پنج هزار پوندی آن را از دست او خارج کرد). او در این فاصله به من پیامی داد اما نمی‌توانم بگویم چه گفت!
ترکیب نیمه‌نهایی، ترکیبی باورنکردنی است؛ زیرا در سال‌های اخیر همه‌ی ما در مسابقات زیادی قهرمان شده‌ایم و روزی هیجان‌انگیز برای طرفداران اسنوکر است که پای تلویزیون‌ها می‌نشینند.

منبع: WST
تاریخ ترجمه: ۱۳۹۹/۷/۲۶
ترجمه: حسن سراج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا